Egzistencija

vaidybinis / 35 mm / 23 min / 2004 / © VG studija

Synopsis

Tai ironiška istorija apie žmogaus būties nenuspėjamumą. Filmo herojai: dvi padūkusios bobutės, važinėjančios velomobiliu, jaunas fotografas, fiksuojantis liūdesio ir džiaugsmo akimirkas bei jo naujoji pažįstama gražuolė mergina. Bobutės galvoja apie artėjančią mirtį, jaunuoliai – apie amžiną meilę. Deja, ne viską gyvenime galima iš anksto numatyti.

Kūrybinė grupė

Režisierė ir scenarijaus autorė  Giedrė Bienoriūtė
Operatorius   Rytis Kurkulis
Dailininkė   Anželika Šulcaitė
Kostiumų dailininkė   Agnė Rimkutė
Kompozitorė  Indrė Stakvilė
Garso režisieriai   Algimantas A.Apanavičius, Jonas Maksvytis
Montažo režisierė  Giedrė Beinoriūtė
Prodiuseris  Valdas Navasaitis
Vaidina  Birutė Didžgalvytė, Elena Gaigalaitė, Vilma Raubaitė, Eimutis Kvoščiauskas

Apdovanojimai

2005 m. filmas nominuotas geriausio Europos trumpametražio filmo „Les Lutins“ apdovanojimui (Prancūzija).

Straipsniai

Šurmuliuojanti kasdienybė

Kino centre „Skalvija“ kūrybinio dešimtmečio proga buvo parodyti šeši režisierės Giedrės Beinoriūtės trumpametražiai filmai – pradedant pirmuoju studijų laikų „Mano vienišos draugės“ (1997), baigiant naujausiu „Gyveno senelis ir bobutė“ (2007). Vieni iš jų dokumentiniai („Troleibusų miestas“ (2002), „Vulkanovka. Po didžiojo kino“ (2005)), kiti vaidybiniai („Mama, tėtis, brolis, sesė“ (1999), „Egzistencija“ (2004)), o pirmajame ir naujausiame – dokumentikos ir išmonės ribos nusitrynusios.

Plačiau >>

Režisierė Giedrė Beinoriūtė: „Visada galima pažiūrėti iš kitos pusės“

Užkrimtusi aktorės, savanorės, poetės ir dar visokių kitų rūšių duonos, Giedrė Beinoriūtė pristato jau šeštą savo filmą, iš kurio, kaip ir kitų jos kūrinių, sklinda žaismingai ironiška dvasia. Alfa.lt aiškinosi, kaip jaunoji kūrėja nevalgomą paverčia valgomu ir kaip lietuviškas kinas gali priversti šypsotis.

Plačiau >>

„Trispalvio kino” dienose kvėpuoja visos kūrėjų kartos

Švelnioji dokumentika

Nors beviltiškas pagyvenusio žmogaus žvilgsnis iš „Trispalvio kino” dienų reklamos (dailininkas J.Jacovskis) tarsi nežada nieko ge­ra, naujosios Lietuvos filmų festi­valis prasidėjo kaip tik linksmais žaidimais prie „Lietuvos”. Natūralu, kad daugumą trau­kia patys naujausi, jau 2004 me­tais užbaigti filmai. Tarp jų – dvi dokumentinės no­velės, kurias apibūdinant norisi vartoti būtent pastarąjį, lyg ir la­biau vaidybiniam kinui pritinkan­tį terminą. Plačiau >>

Diaugiau straipsnių >>